مدل جدید همه چیز را از ما بخواهید

سلایقتون رو پیش ما پیدا کنید

مدل جدید همه چیز را از ما بخواهید

سلایقتون رو پیش ما پیدا کنید

مدل جدید همه چیز را از ما بخواهید

آرون استودیوز
آدرس : تهران شهرک راه آهن میدان موج بلوار دریا خیابان امیری صفت مجتمع مسکونی-تجاری پارامیس طبقه همکف تجاری واحد B16
تلفن : 02146084324-02146082604
تلفن همراه : 09013219196
aronstudios.com

بایگانی

معرفی انواع استایل لباس 3

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

11-استایل کاوگرل Cowgirl


اصطلاح کابوی را احتمالاً زیاد شنیده باشید، کاوگرل هم نوع دخترانه‌اش است. در این سبک خاص، وجود چند آیتم در قفسه لباس‌ها مانند یک کلاه کابوی واقعی قهوه‌ای رنگ، شلوار جین آبی با کمربند جرم قهوه‌ای، ژاکت جیر یا چرم، یک جفت چکمه‌ی گاوچرانی و چند تی‌شرت سفید یا طرح جین ضروری است. دختری با این استایل، از زیورآلات چرم و کیف چرم برای تکمیل استایل خود استفاده می‌کند.

cowgirl.jpg

12-استایل دختر همسایه Girl next door


این استایل خیلی استایل عجیب و غریبی نیست، چون آیتم خاص و غیر معمولی را شامل نمی‌شود. این سبک ساده دخترانه، با یک بلوز راه راه، شلوارک کوتاه و یک کفش تنیس تکمیل می‌شود. خوشحالی دحتر طرفدار این استایل، به خاطر راحتی و سادگی لباس‌هایش است و نمی‌خواهد زیاد مورد توجه قرار گیرد، فقط برایش ستایش گاه و بی گاه اطرافیان کافی است.

nextdoorgirl.jpg

13-استایل پانک Punk


طرفداران استایل Punk، به طرز اغراق آمیزی از رنگ‌های مشکی و قرمز در لباس‌های خود استفاده می‌کنند. پارچه چرم و کشی اسپندکس در سبک آن‌ها نقش مهمی بازی می‌کند و کت و شلوار، ست محبوب آن‌هاست. چاپ‌‌هایی با طرح حیوانات وحشی بر روی تی‌شرت Punk ها زیاد دیده می‌شود و چکمه‌های بلند آیتم جدا نشدنی استایل آن‌هاست. طرفداران Punk از زنجیرهای بلند به عنوان زیورآلات به دور مچ دست و گردن استفاده می‌کنند.

punk.jpg

14-استایل هنری Artisty


دخترانی که از سبک‌های هنری لذت می‌برند، بیشتر تمایل دارند به دور از ترندهای سنتی دنیای مد و استانداردهای آن باشند و دوست دارند ذوق و روحیه‌ی خود را با مجموعه‌ای از لباس‌های هنری معرفی کنند. آن‌ها اغلب خالق سبک‌های منحصر به فرد خود هستند و لبوز، تی‌شرت، کلاه و کت خود را خودشان طراحی می‌کنند. بنابراین، سبک هنری، در میان پیروان ین سبک، در هر کسی متفاوت دیده خواهد شد، چرا که هر کس، بر اساس ایده، دوق و قریحه‌ی هنری خود، سبکی جالب و غیر متعارف خلق می‌کند.

artisty.jpg

15-استایل کاری یا Businesswoman


دbusinesswoman.jpg

 

منبع:https://www.komodaa.com/blog/types-of-girls-fashion-styles/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۷
خرید و فروش لباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی