مدل جدید همه چیز را از ما بخواهید

سلایقتون رو پیش ما پیدا کنید

مدل جدید همه چیز را از ما بخواهید

سلایقتون رو پیش ما پیدا کنید

مدل جدید همه چیز را از ما بخواهید

آرون استودیوز
آدرس : تهران شهرک راه آهن میدان موج بلوار دریا خیابان امیری صفت مجتمع مسکونی-تجاری پارامیس طبقه همکف تجاری واحد B16
تلفن : 02146084324-02146082604
تلفن همراه : 09013219196
aronstudios.com

بایگانی

معرفی انواع استایل لباس 2

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

6-استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش Vibrant


این استایل با شعار ” هی دنیا، منو نگاه کن! ” به جهان مد سلام می‌کند و مختص دختران و زنانی است که می‌خواهند پر جنب و جوش به نظر آیند. این سبک، شامل الگوهای وحشی، گلدوزی‌ها و طرح‌های بزرگ و نا متقارن است و با رنگ‌ها چشم را نوازش می‌دهد. بیشتر لباس‌های افراد پیرو این سبک، رنگ‌های فوق العاده‌ و پاستلی دارند که چشم همه را به خود جلب می‌کنند.

 

alt-image

 

7-استایل دانشجویی Preppy


کمد لباس پیروان این استایل، همانور که از نامش پیداست، الهام گرفته از دختران دبیرستانی و مدرسه‌ای یا دانشجو است. بیشتر استایل آن‌ها، شامل پیراهن‌های یقه دار، بافتنی‌های ساده، دامن‌ و جوراب‌های بلند می‌شود. آرایش موهای این افراد عمدتاً ساده است و معمولاً عینک‌های فرم دار استفاده می‌کنند، حتی اگر عینکی نباشند! ممکن است این استایل، برای شما ارزان تمام شود و کمتر لوکس و غیر اجتماعی و غیرعدی به نظر برسد، اما به نوبه‌ی خود فوق العاده و جالب است. این استایل محبوب دختران جوان و نوجوان است.

alt-image

 

8-استایل الگانت Elegant


یار و همراه همیشگی استایل الگانت، عناصر پر زرق و برق و جزئیات ظریف است. دختران پیرو این استایل، هرگز بدون بهترین‌های خود از خانه بیرون نمی‌روند و توجه می‌کنند که سر تا پای خود را با جلوه‌های جادویی و شیک بیارایند. آن‌‌ها عاشق چیزهای پرزرق و برقند و بدون زیورآلات مجلل و خیره‌کننده خود در مهمانی حاضر نمی‌شوند. در این استایل بعد دخترانگی بیشتر خود را نمایان می‌کند.

alt-image

9-استایل بوهمیا Bohemian


الگوی مد سبک بوهمیا، اغلب الگوهای وحشی، پیچیده و دارای بافت‌های عجیب و غریب است. بوهمیا ها از هیپی‌ها و کولی‌ها الهام گرفتند و اشکال هندسی، زنجیر، حاشیه و طرح‌های چشمگیر را چاشنی این سبک کرده‌اند. لباس‌های گشاد، رنگی رنگی و طرح‌دار و گل گلی این سبک، بیشتر توجه قشر هنرمند را به خود جلب می‌کند.

bomohia.jpg

10-استایل دخترانه Girly


استایل دخترانه را می‌توانیم به راحتی به عنوان یک سبک پرطرفدار و محبوب معرفی می‌کنیم. اکثر لباس‌های داخل کمد دختران طرفدار استایل دخترانه، مزین به تور های سفید و رنگی است، طرح‌های گل و قلب طرح مورد علاقه آن‌هاست و رنگ سفید و صورتی را بیشتر از هر رنگی در لباس‌های خود انتخاب می‌کنند. دختر طرفدار این سبک، مانند یک خانم  تمام عیار رفتار می‌کند تا مانند قصه‌ها، با سبک دوست داشتنی‌اش دل شاهزاده افسانه‌هایش را به دست آورد.

girly.jpg

 

منبع:https://www.komodaa.com/blog/types-of-girls-fashion-styles/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۰
خرید و فروش لباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی